Om het dagelijks bestuur te ondersteunen zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot die zelfstandig en proactief de administratieve taken van onze sportclub op zich kan nemen

De functie in het kort:

Als coördinator administratie heb je een divers takenpakket. Je beheert alle administratieve processen binnen de club: ledenadministratie, incl. de administratie gerelateerd aan programmatie van de trainingen, stages en wedstrijden personeelsadministratie, financiële administratie.
Via ons beheersysteem (Twizzit) doe je de nodige registraties. Je bent het aanspreekpunt voor onze leden met (administratieve) vragen. Je werkt nauw samen met de leden van dagelijks bestuur.

Gevraagde profiel:

  • Je kan zelfstandig werken en leert snel bij.
  • Je hebt goede kennis van de Officepakketten (Word en Excel), kennis van social media is een pluspunt.
  • Je werkt nauwkeurig, je bent stressbestendig en past je snel aan aan veranderende omstandigheden.
    Als er iets niet goed zit pik je dit snel op en kom je met de nodige oplossingen.
  • Je hebt voldoende kennis van Frans en Engels om buitenlandse ploegen en trainers  te woord te staan.
  • Je hebt ervaring in het werken met vrijwilligers en werkt graag op een participatieve manier.
  • Je bent bereid om in het weekend te werken en de handen uit de mouwen te steken.

Uurrooster:

Aantal uren per week 19u (halftijdse tewerkstelling), met flexibiliteit voor inplanning van de uren.
Afhankelijk van de noodwendigheden zal gevraagd worden voor extra aanwezigheid op bepaalde dagen tijdens het seizoen.

Je bent steeds aanwezig op de club op de volgende dagen waarop de trainingen doorgaan:

  • woensdagnamiddag van 13h30 tem 19h00
  • vrijdagavond van 16h30 tem 19h00
  • zaterdag van 8h30 tem 16h30 (Dit varieert, afhankelijk van de geplande wedstrijden).
  • minstens 1ste dag van de stage en laatste dag van de stage.

Indien je aanwezigheid niet nodig is op de club, kan je van thuis of een andere plaats werken.

Aanbod:

We bieden je een deeltijdse job met een vast contract conform PC 329.01 of op zelfstandige basis.
Periode indiensttreding: vanaf 1 augustus 2020. Juiste startdatum is bespreekbaar.

Solliciteren:

Stuur je cv, met een motivatie, per mail op naar communicatie@hockeybrugge.be.
Contactpersoon: Caroline Rossel - Emmanuelle Bernolet